ambitie niet alleen was om in het park of o

Présentations des différents cahiers de coloriage qui se trouvent sur le marché
caicai2017

ambitie niet alleen was om in het park of o

Messagepar caicai2017 » ven. 6 sept. 2019 02:54

Vertel me niet dat de hemel de limiet is als er voetafdrukken op de maan zijn. "Het weerspiegelt niet alleen zijn weg van Palmdale, Californi?, naar de NBA, maar herinnert Nike Roshe Run Femme er ook aan dat een eerste stap cruciaal is voor zijn succes aan beide kanten. van de bal.
“Mijn liefde voor basketbal klikte vroeg. Ik was gek op het spel. Ik zou vroeg wakker worden om te dribbelen, buiten op blote voeten spelen en bij honderd graden weer door mijn straat rennen en rennen met een rugzak vol stenen proberen te leren hoe ik meer stuiter Nike Air Max 95 Womenskon krijgen, 'herinnert George zich. “Ik deed vroeger die gekke dingen omdat mijn ambitie niet alleen was om in het park of op straat te spelen; Nike Air Max 90 Donne Ik wilde op het hoogste niveau spelen. ”
Nu, in zijn achtste jaar in de NBA, heeft het vroege werk van George zijn vruchten afgeworpen. Er blijft echter ruimte voor verbetering en dat uit zich in de PG2 via een nieuwe ondervoetervaring die is gebaseerd op responsiviteit en feedback.
“We hebben de zoomvoet van de voorvoet vergroot tot 10 Nike Air Huarache Dámské millimeter. En hij staat er nu bovenop, terwijl er in de PG1 een klein beetje schuim tussen het apparaat en de voet zat. Dus helemaal tot aan de grond heeft hij Nike Air Max 270 Dames die volle Zoom Bag en dat geeft hem echt voortstuwing in de voorvoet, ”legt Hardman uit. Uiteindelijk is de PG-lijn niet alleen voor George. Met Hardman zoekt PG naar oplossingen voor hem en ook voor rollapaluza.fr 'de aanstormende jongens'. Gezien het aantal andere profs dat de PG1 omarmde, lijkt het duo de immateri?le zaken van een goede on-court Nike Air Max 720 Dames sneaker te begrijpen.
“Ik ben echt opgewonden, meer nog voor de uitvoering die het jongens gaat geven die mij volgen en proberen naar de NBA te komen, ik ben het meest opgewonden dat die jongens de kans krijgen om ze te dragen en erin te zijn en help hen met hun carrière. Uiteindelijk wil ik dat, 'zegt George.
Afgezien van lockdown en reactievermogen, Nike Air Force 1 Mujer omvatten verbeteringen voor de PG2 ook verbeteringen aan de algehele tractie. "Spelers krijgen alles waar ze van hielden in de PG1 plus nog veel meer,Nike Air Max 270 Damen " zegt George. Beide George en Hardman weten dat design slechts een deel van de vergelijking is in kenmerkende schoenen - de prestaties van George zijn belangrijk. De gelijknamige atleet draagt ??de verantwoordelijkheid om te bewijzen dat hij een kenmerkende schoen verdient, en dat zijn idee?n over wat een sneaker in de zwaarste omstandigheden Nike Roshe Run Mujer van zijn sport doet, sterk zijn.
“Wat ik kan doen, is achter de beste spelers in onze competitie aan gaan en ze in de schoenen zetten. Dat is het doel. Dat is de beste manier om de PG2 te markeren en alles te laten zien wat ze qua prestaties kunnen doen ”, zegt George. "Ik heb mijn handen vol, maar ik heb de juiste schoenen voor de klus." Nike Nike Air Huarache Donne Joyride voegt zich bij Nike Air en Nike React als de nieuwste eigen innovatie binnen de diverse reeks kussenplatforms van het bedrijf. Joyride is Nike Air Max 95 Damen ontworpen om de benen fris te houden door een gepersonaliseerde ondervoetervaring te bieden met geweldige schokabsorptie in een verrassend licht, energieteruggevend pakket.

Revenir vers « Les cahiers de coloriage »